تعمیرات هوآوی

نمایندگی هوآوی

تعمیرات هوآوی

نمایندگی هوآوی

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن



 به منظور ارتقاء و پشتیبانیِ کادر فنی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، دوره‌های تخصصیِ تعمیر در سیکل‌های سه ماهه و شش ماهه با حضور اساتید بین‌المللی در این مرکز برگزار می‌گردد. این امر به منظور به‌روزرسانی اطلاعات مهندسان این مرکز و نیز بهره‌‌مندی آنان از جدیدترین مِتُدهای پیشرفته جهانی در حوزه‌ی تعمیر صورت می‌گیرد.

  نکته‌ی قابل ذکر در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آن است که بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به این مرکز امکان سرویس‌دهی و انجام کلیه‌ی خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل کار و منزل از سوی مدیریت این مرکز فراهم گشته است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. با بهره‌مندی از این سرویس تمامی خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل یا محل کار مشتری انجام می‌گیرد. (جز در مواردی معدود که نیاز به جابجایی دستگاه می‌باشد؛ موردهایی نظیر تعویض پنل LCD، نقشه‌خوانی برد مین و … ).

  برای دریافتِ راهنمایی‌های مورد نیاز و بهره‌مندیِ از مشاوره‌های کارشناسان تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن، از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت اقدام نمایید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.